08 lipca 2016

"Kobieta powinna mieć dwie cechy: być klasyczną i zachwycającą"

Witajcie kochani
Od ostatniego wpisu trochę się u mnie zmieniło, po pierwsze mój styl. A raczej moje myślenie. Zawsze uwielbiałam ubierać się inaczej od dziewczynek w moim wieku. Ja kochałam sukienki do kolan i urocze balerinki. Kocham je do dziś. Ale wtedy nie byłam na tyle odważna, chociaż zdarzały się takie momenty. Oczywiście wiązało się to z krytyką, bo jakże mogę próbować wyjść poza nawias spodni i bluzy. Teraz myślę inaczej, opinia innych ludzi nie jest dla mnie już ważna. Chcę pokazać siebie i to w czym czuję się spełniona. 
Bardzo podoba mi się styl kobiet XX wieku zaczynając od Coco Chanel, która zapoczątkowała cały świat mody. Proste spodnie w męskim stylu, pudełkowate żakiety oraz nasza znana i lubiana "mała czarna". 



Uwielbiam filmy o modzie dlatego niedługo będzie wpis o nich. Kiedyś marzyłam by zostać projektantką mody, to marzenie zostało mi do dziś. Jednak patrząc na ówczesną modę, na to co jest dziś modne, to stwierdzam, że nie nadawałabym się na to. Chyba, że dla wyższej sfery, która lubowała by się w kreacjach haute couture i stylu XX wieku. 
Od dnia dzisiejszego mam zamiar zacząć nosić to w czym czuję się najlepiej i co kocham. Witajcie urocze sukienki! Więcej Wam nie powiem, zobaczycie sami.

Miłego dnia! 
Buziaki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz parę ciepłych słów.