18 czerwca 2015

Prostowanie keratynowe

Witajcie kochani!

Już kiedyś wspominałam Wam o prostowaniu keratynowym jednakże tylko mimochodem. Dziś cały post będzie mu poświęcony. Na wstępie powiem Wam, że jest to najlepsze na świecie!
Od strony technicznej. Keratynowe prostowanie to zabieg mający na celu odbudowanie struktury włosa, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. Terapia keratynowa jest dobrym odpowiednikiem prostownicy i sztucznego chemicznego prostowania.
Utrzymuje się od 3 do 5 miesięcy zależnie od włosów. Moje poprzednie włosy trzymały mi się przez trzy miesiące, a później stopniowo keratyna wymywała się z włosa. 
Byłam ostatnio na drugim już zabiegu keratynowym, trwał on trzy godziny i nieco różnił się od poprzedniego, ponieważ keratyna z różnych firm różni się nieco jeśli chodzi o sposób zabiegu.
Za swój zabieg zapłaciłam 100 zł + 60 za szampon i odżywkę przeznaczoną specjalnie do włosów po terapii keratynowej. Prostowanie wykonałam u cudownej Emilii, byłej uczennicy mojej mamy. Salon jak i osoba godna polecenia. Jestem w pełni zadowolona z włosów. Jeśli jest tu ktoś kto się waha, zdecydowanie doradzam ten zabieg, włosy nie elektryzują się i nie puszą, jestem dwa tygodnie po zabiegu, moje włosy są idealne niczym z salonu. Niegdyś po wyjściu na deszcz, moje włosy żyły swoim życiem skręcając się każdy w inną stronę. Dziś to już nie problem, włosy pozostają proste, bez cienia loczków.


XOXO Gosia 

ch intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdr

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/wlosy/keratynowe-brazylijskie-prostowanie-wlosow-regeneracja-wlosow-keratyna_41649.html
prostowanie włosów to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. Terapia keratynowa jest alternatywę dla prostownicy czy sztucznych, chemicznych preparatów prostujących.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/wlosy/keratynowe-brazylijskie-prostowanie-wlosow-regeneracja-wlosow-keratyna_41649.html
Keratynowe (brazylijskie) prostowanie włosów to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. Terapia keratynowa jest alternatywę dla prostownicy czy sztucznych, chemicznych preparatów prostujących.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/wlosy/keratynowe-brazylijskie-prostowanie-wlosow-regeneracja-wlosow-keratyna_41649.html
Keratynowe (brazylijskie) prostowanie włosów to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów, ich intensywne odżywienie i wygładzenie. Keratyna, aplikowana na włosy w trakcie zabiegu, to naturalny budulec włosów, odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd. Terapia keratynowa jest alternatywę dla prostownicy czy sztucznych, chemicznych preparatów prostujących.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/wlosy/keratynowe-brazylijskie-prostowanie-wlosow-regeneracja-wlosow-keratyna_41649.html

7 komentarzy:

  1. Chyba sie skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie znajduje się ten salon?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt cudowny ! Marzy mi się właśnie prostowanie kreatynowe aby trochę poprawić kondycję włosa ale także aby mieć je dość proste bo teraz o nich nie mogę tego powiedzieć. Niestety w moim mieście nie ma nikogo kto zrobiły to idealnie. Może kiedyś będzie mi dane udać się na zabieg, który będzie profesjonalnie przeprowadzony:)
    Pozdrawiam i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak kiedyś będziesz w okolicach Wałbrzycha to śmiało dawaj znać, a załatwię Ci zabieg u mojej fryzkerki. Koszt prostowania to 100 zł, a efekt utrzymuje się bardo długo :*

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz parę ciepłych słów.