04 października 2014

Czerwone serce

Witajcie słoneczka! 

Za oknem dziś bardzo pięknie było, więc wybrałam się wreszcie na zdjęcia.
Ostatnio u mnie wiele się dzieje co nie daje mi za dużo czasu na bloga, lecz mam nadzieję,
 że niedługo to się zmieni. Jak już zauważyliście zmieniłam nazwę oraz nagłówek bloga, jak każdy z Was już dobrze wie, kobieta zmienną jest, a ja nie jestem wyjątkiem. Blog z początku był lifestylowy, później zmieniłam na modowy, by znów powrócić na lifestylowy. Mam nadzieję, że się połapiecie. 
Stylizacja którą znajdziecie poniżej jest czysto streetstylowa, co mianuje ją bardzo wygodną. Czerwone szpilki oraz torebka w kształcie serca nadają jej lekkości przez co nie jest nudna i zwyczajna.
Miłego wieczoru słonka! ;*


 





marynarka: marks&spencer, t-shirt: H&M, jeansy: redial jeans
torebka: topsphop, szpilki: atmosphere

Z moim kochanym zastępczym fotografem ;*

XOXO Gosia

4 komentarze:

  1. Wreszcie nowy post! Tęskniliśmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny styl ;* a mam takie pytanie ty pracujesz w oriflejmie ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz parę ciepłych słów.